Monday, April 25, 2011

Teknik mengorat...

Ehem2! amboi! kalu bab ni. sume terhegeh nk tau. xpe la. test lu klu jadi. alang2 tu share la skit. :D



# : "Eh awak ni bekas penyanyi kumpulan 4UTC kan? ... (sambil menyanyikan sedikit lagu dari kumpulan tersebut...) ... saya minat dekat kumpulan tu" (jika tackel pakwe ... korang tukar kepada kumpulan Eva ke ... Elite ke ... oekiss)

# : jika korang dari jauh sudah nampak orang yang diminati ... terus jalan ke arahnya ... apabila berselisih terus cakap "Waalaikumsalam".... pasti dia akan macam tertanya .. bila masa dia bagi salam ... maka kat sini gunakan ilmu agama korang yang cetek tue untuk mengayat ... kalau boleh masukkan kisah kisah nabi ke ...


# : upah member korang yang paling hodoh tahap sundel bolong .. atau tahap Hantu Kak Limah ... dan kemudian suruh dia tenung orang yang korang minat ... lepas tue korang rapat ke arah kawan korang tue dan cakap kat budak yang korang minat tue ... "dari tadi saya tengok .. dia asyik perhatikan awak je membuatkan awak tidak selesa ... awak nak saya tumbuk perut dia ke?" (dia pasti akan berterima kasih kerana cuak dan korang boleh mulakan perbualan)

# : instead of tanya dia "tumpang tanya, jam pukul berapa?" ... tanya dia "9 x 7 berapa?" ... atau bagi soalan matematik ... macam tanya macam nie  .. "boleh tumpang tanya ... jarak The Loaf dengan Maybank Bkt Bintang berapa jauh mengikut kelajuan bintang" ... mesti budak yang korang minat tue bangga sebab korang nie jenis bijak pandai lah ...

# : "wajah awak ni mirip Pian Cecupak lah ... awak ni saudara dia ke? ... saya minat sangat tengok wajah awak nie..." ... dan sekiranya nak tackel perempuan .. mungkin boleh tukar kepada Neng Yang timah ke ... atau Siti Tanjung Perak ... for sure orang yang korang nak kenal tue terkekek kekek ketawa sebab bakal dapat pasangan yang kelakar tahap beruang kutub ...

# : tapi kalau nampak muka yang jenis alim alim sikit ... cuba korang guna teknik pendekatan ber-agama sikit ... "kalau awak nak tahu, mim mati bertemu ba hukumnya iqlab, dan wajib dibaca dengung" (muka kena konfiden) ... tapi kalau budak tue membetulkan statement anda ... bersyukur banyak banyak depan dia .. sebab di pertemukan dengan pasangan yang dapat membantu dan memperbetulkan akidah anda ... tapi kalau dia tak memperbetulkan statement anda ... maka dot dot dot la... lu pk la sendiri


#: Excuse me cik adik, I sesat ni… boleh tunjuk camne nak pegi umah you? klu korang berjaya, mmg pompuan tu tahap terdesak nak cari laki. or maybe die mmg lurus tahap dewa. adoi! klu mcm tu, abs la korang dpt bini mcm die. Katakan die ala2 pandai mcm james bond la, konpem2 korang salah masuk rumah la jawapnya.



#: Senang citer camni lah, ape kata you ambik Blackberry I ni, nanti I call u. Padan muka korang la klu x dpt balik. tetibe awek tu amk phone buang sim card. klu nak bagi pun, bagilah la yg canggih skit. ckp dgn die, telepon ni x gne sim. tp gne satelite. haha... bru senang nk call klu die tetibe seludup g china ke hp korang tu.


#: Mintak maaf cik, boleh saya pinjam telefon cik kejap? emergency ni! mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta, telefon dia cepat! konpem la korang dpt. dpt pelempang. haha...


#: Hai! Saya cuma nak cakap, saya rasa awak awek paling cantik pernah saya jumpe, jadi saya belikan air sirap ini untuk awak. mesti die ckp, so sweet la u nie... x penah ader laki belikan air mcm nie. klu korang nk tackle awek kaya, bawak la chicken chop ker. yg mahal skit. kene la jaga status sket.

No comments:

Post a Comment